Op al onze producten leveren wij garantie op fabrieksfouten. Van belang is dat u de factuur welke u ontvangt goed bewaart. Deze is de hele garantieperiode uw garantie bewijs!
Naast fabrieksfouten bieden wij de volgende garanties op glas:
Op de isolatieglas producten die wij leveren zit 10 jaar fabrieksgarantie van de fabrikant. Deze garantie geldt uitsluitend voor het volledig dicht zijn van de eenheid. Dit betekent dat het doorzicht niet wordt verminderd door inwendige aanslag, condensatie, stof of aantasting van de coating tussen de glasbladen. Aan deze garantie is een aantal voorwaarden verbonden. Naast de voorwaarden met betrekking tot de plaatsing en de samenstelling van de beglazing, wordt ook de verplichting van goed onderhoud door de eigenaar genoemd.
Wanneer zich een defect voordoet binnen de garantieperiode, zal gekeken moeten worden waardoor het defect is ontstaan. Dit kan zijn door:
- Een productiefout.
- Een plaatsingsfout.
- Onvoldoende onderhoud.
Productiefout in de beglazing
Wanneer het om een productiefout gaat die onder de garantievoorwaarden van de beglazing valt, zal de fabrikant een nieuwe ruit leveren.
Plaatsingsfout
Mocht de beglazing fout geplaatst worden ligt de aansprakelijkheid bij de persoon en/of bedrijf welke de beglazing geplaatst heeft. Het is bij een plaatsingsfout niet mogelijk om op uw garantie te beroepen.
Onvoldoende onderhoud en veranderingen
Wanneer onvoldoende onderhoud is gepleegd en dit aanwijsbaar de oorzaak is van schade aan de isolerende beglazing, dan ligt de verantwoordelijkheid voor de vervangende beglazing en het plaatsen daarvan bij de eigenaar van de beglazing. Ook bij veranderingen of wijzigingen aan de beglazing die de oorzaak zijn van eventuele schade, is de eigenaar volledig verantwoordelijk.
Meer informatie is te vinden in onderstaande brochures:
· NPR3577 Uitleg (Kenniscentrum Glas )
Klachtenafhandeling
Goedkoopisolatieglas.nl vindt een tevreden klant erg belangrijk. Daarom doen wij onze uiterste best om de bestellingen en uw vragen naar tevredenheid af te handelen.
Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Hoe vervelend dit ook is, wij willen dit graag van u weten. Uw klacht helpt ons namelijk om onze dienstverlening te verbeteren.
Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht er meer tijd nodig zijn, dan brengen wij u daarvan op de hoogte.
Klachten kunt u per e-mail of per post aan ons kenbaar maken. De contactgegevens kunt u vinden op de pagina contact
Herroepingsrecht
U heeft het recht uw bestelling, tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden, te annuleren. U heeft na de annulering nogmaals 14 dagen de tijd om uw gekochte product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten van retour van u thuis naar de webwinkel, zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product en- indien redelijkerwijze mogelijk- in de originele verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact opnemen met info@goedkoopisolatieglas.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour, terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
De meeste producten die u via deze webwinkel kunt kopen, worden op maat, volgens de door u ingevoerde specificaties, gemaakt.
HET HERROEPINGSRECHT IS OP DEZE PRODUCTEN DAN OOK NIET VAN TOEPASSING.
De verkoop van deze producten is, na succesvolle betaling , definitief.